Välkommen till min blogg! Här skriver jag om min vardag. En värld av bilder, fotografier, konst, betong, kultur, natur, resor, hästar och en hel massa bokstäver!



torsdag 14 juli 2011

Koppla av.....

Ska det vara på detta viset? Jag har varit sååå trött och gått omkring med en overklig "glasbubblekänsla"i flera dagar.
I två dagar har jag bara sovit. Första dagen var jag nästan inte uppe alls, dag två provade jag alla sängar vi har på landet och vi har en del. Jag tror att jag somnade i alla. När jag var nästan vaken läste jag om den världsberömda katten Dewey.....en katt som jag fullständigt missat, trots att den levde 1988-2006, och därför nu är tvungen att läsa om.
Jag brukar vara trött första semesterveckan men det här tar nog priset. Säg inte att det är åldern.......


På väg hem från landet åkte vi förbi det här vackra fältet med klöver. Som det doftade.......

8 kommentarer:

Monica sa...

*fniss*....åldern???? Ligger kanske något i det......
Men du: vilka ljuvliga sommarbilder!
Var rädd om dig och VILA/NJUUUUT av ledigheten.
Kram från mig.

Yvonne :-) sa...

Va skönt att du får sitta innomhus och lyssna till något helt fantastiskt ♥.Kram!

Fenixmonas sa...

Inte heller! Du behövde bara den där vilan...Underbara bilder, så vackert! kan tänka mig att det luktade gott! Kramiz

Stina sa...

Jag sitter i en glasbubbla dagarna igenom (inglasad reception...) så jag vet precis hur du känner dig :) Lite trist att jag knappt kommer att få en chans att njuta av den här sommaren, men jag är så glad över att ha ett jobb så det är ganska okej ändå. Just nu pågår en internationell matmarknad på torget utanför min arbetsplats, inte helt fel :) Jag har också varit trött och risig i ett antal veckor, men det beror förmodligen på den envisa förkylningen som tog helt slut på alla mina energidepåer. Hoppas du piggnar till snart och kan njuta ordentligt av semestern. Underbara bilder som vanligt...jag känner nästan doften av sommar... KRAM Stina

Åsa! sa...

Åldern? Nej det tror jag inte ett dugg på! Det är ju som om livet rinner ur en när den där semestern infinner sig. Inte klokt egentligen!

Vicke sa...

jag kan tänka mig att det doftade gott, ha en trevlig helg nu

♥ MICKAN ♥ sa...

Kan det vara så att du arbetat så intensivt att rätten gör sitt på semestern nu?

Det råkade jag ut för förra året och i princip sov bort min semester.

Ninja sa...

Till Stina!
Kul att du fortsätter att följa min blogg. Hoppas att du hinner njuta lite av sommaren trots att du är "inglasad". I annat fall kanske det blir en liten semestertripp till hösten?